Quote by Imam Muhammad Al-Baqir

Knowledge and science is the fruit of paradise; in times of threat it is one's ally, in exile it keeps one company, and in solitude it is one's intimate friend and companion - Quotes By Imam Muhammad Al-Baqir Ibn Ali Zainal Abidin Ibn Al-Hussein Ibn Ali Ibn Abi Talib

17/02/2012

Bekas Kiblat Umat Islam bakal runtuh di tangan Yahudi




Bangsa yahudi beranggapan bahawa mereka boleh menguasai dunia sekiranya mereka dapat menguasai semula ilmu-ilmu yang tertanam di bawah runtuhan kuil mereka iaitu Haikal Sulaiman di mana kini dibina di atasnya Masjidil Al-Aqsa sejak zaman Abdul Malik bin Marwan iaitu selepas wafatnya nabi Muhammad saw. Di bawah tapak Masjidil Al-Aqsa juga dipercayai tersembunyi sebuah peti dari syurga yang pernah diberi kepada kaum nabi Sulaiman, Musa dan Harun. Peti tersebut juga dikenali sebagai Tabut Nabi Musa di mana sekiranya peti yang hilang sejak keruntuhan Haikal Sulaiman II dijumpai semula maka dengan kesaktian tabut tersebut bangsa yahudi boleh menawan dunia kembali sebagaimana runtuhnya kerajaan Firaun dengan kehadiran tabut anugerah Allah di zaman nabi Musa as. Masjidil Al-Aqsa akan dirobohkan oleh mereke semata-mata untuk membina semula Haikal Sulaiman III atau kuil Sulaiman. Sebenarnya di situ dipercayai tertanam begitu banyak kitab-kitab sihir kuno Mesir yang dikatakan mampu untuk menyeru Dewa atau Nabi yang terakhir mereka yang nanti-nantikan untuk menjadi Raja dan pemimpin mereka, tentu anda tahu siapa sudah pastilah Dajjal Al-Masih.




Agenda Yahudi terlalu halus iaitu bangsa Yahudi inilah sebenarnya telah menyesatkan kaum nasrani atau Ahli Kitab sehingga mereka berpaling tadah pada Nabi Isa as sehingga tercetusnya fahaman agama Kristian. Golongan syiah juga dikatakan mempuyai kaitan dalam agenda Yahudi dalam menyesatkan umat islam, ini kerana golongan syiah ini dipercayai pada satu masa nanti akan menjadi seteru kepada Islam apabila menjadi puak as-Sufyani iaitu penentang ahlul Sunnah kerana golongan syiah ini berpendapat Iman Mahdi akan muncul dari golongan Syiah bukan dari golongan ahlul Sunnah oleh kerana itu tanda berpaling tadah dan memihak kepada bangsa Yahudi. Hebat bukan kalau diperhalusi agenda Yahudi untuk menghancurkan Islam tetapi selagi kita di dalam pimpinan al-Quran dan As Sunnah insyallah Allah swt tetap melindungi kita semua umat islam dari fitnah Yahudi yang maha hebat ini.



Replika Haikal Sulaiman dibawa masuk ke laman al-aqsa

Contoh Haikal Sulaiman





Arkeologi dan ahli kaji sejarah tahu bahawa runtuhan "Kuil Sulaiman" terletak di bawah Masjidil Al-Aqsa. Kita tidak tahu berapa dalam penggalian tersebut, namun kita tidak boleh berdiam diri dan membiarkan sahaja. Ini perlu perhatian dunia Islam. Umat ​​Islam yang berjuta-juta ramainya seperti buih dilautan berbanding yahudi laknatullah ini melarang keras kerja-kerja penggalian yang akan meruntuhkan Masjidil Aqsa.




Bangsa Yahudi dibiarkan masuk sesuka hati ke laman al-aqsa, manakala umat islam dikenakan sekatan

No comments:

Post a Comment