Quote by Imam Muhammad Al-Baqir

Knowledge and science is the fruit of paradise; in times of threat it is one's ally, in exile it keeps one company, and in solitude it is one's intimate friend and companion - Quotes By Imam Muhammad Al-Baqir Ibn Ali Zainal Abidin Ibn Al-Hussein Ibn Ali Ibn Abi Talib

16/02/2012

Amalan pendekat jodoh dan dikasihi orang




Macam mana nak mengorat awek/balak pujaan hati kita? Mungkin ramai yang mengalami  masalah ni, aku pon sama, tapi tak salah kalau kita mencuba disamping TINGKATKAN AMALAN DAN DEKATKAN DIRI KEPADA ALLAH S.W.T. kerana hanya DIA yang maha mengetahui.

Takkan korang tak nak rumahtangga yang bahagia. Ada anak lompat2 atas katil korang, baby korang terberak dalam pampers, anak korang makan pasir kat luar rumah. Tu suma adalah pengalaman ataupun kenangan manis bagi hidup berumah tangga ni < aku pun lom kawin, sembang cam da hidup 10 tahun dalam alam rumah tangga>

Jadi., kat sini aku sediakan beberapa tatacara ilmu pengasih untuk korang  :-

Dari Hari Isnin sampai Khamis, kena buat solat Hajat 2 rakaat
Tiap tiap malam baca doa kat bawah ni sebanyak 7 kali.
” Assalamualaikum, Waalaikumsalam “,Ya ALLAH, Ya Tuhan kami, semoga dirinya <sebut nama berbin atau binti kepada ibu> dengan diriku ini akan menyatu kasih sayang dalam kasih sayangnya ALLAH, Lailahaillallah , Muhammadan Rasulullah (7x)

P/S ; Takwa kepada Allah dan ikut sunnah Rasul-Nya adalah jalan yang terbaik, amalan yang baik dan ikhlas akan terpancar pada wajah masing2.


No comments:

Post a Comment