Quote by Imam Muhammad Al-Baqir

Knowledge and science is the fruit of paradise; in times of threat it is one's ally, in exile it keeps one company, and in solitude it is one's intimate friend and companion - Quotes By Imam Muhammad Al-Baqir Ibn Ali Zainal Abidin Ibn Al-Hussein Ibn Ali Ibn Abi Talib

09/01/2012

Catatan Permulaan bagi bulan Safar/Januari tahun 1433H/2012


Aku baru start nak berjinak-jinak dengan penulisan blog ni......dah puas aku cari medium yang sesuai untuk aku luahkan apa yang aku rasa....dan aku rasa medium blog ni sesuai untuk aku...it's my fucking blog so I can do whatever I want/write whatever I want..kalau dalam FB tu mungkin kene jaga pasal membabitkan hati banyak pihak..tapi dalam ni...aku le raja/tuan/count/duke dan ntahhape-hape lagi..so buat permulaan inila yang aku nak tulis...............

No comments:

Post a Comment