Quote by Imam Muhammad Al-Baqir

Knowledge and science is the fruit of paradise; in times of threat it is one's ally, in exile it keeps one company, and in solitude it is one's intimate friend and companion - Quotes By Imam Muhammad Al-Baqir Ibn Ali Zainal Abidin Ibn Al-Hussein Ibn Ali Ibn Abi Talib

16/01/2012

Saya malu sebenarnya..............



AwaK taK taHu yanG jantuNg saYa bErdEgup kENcaNg waLaUpowN hanYa tEngOk gaMbar awaK kaT mUka bUku..

aWaK Tak tAhU yaNg saYa gEmbiRa taK tERkiRa aPabiLa aWaK "LikE" paDa sTaTus saYa aTaU aPa-aPa jEW LaH kaT mUka bUku saYa....

AwaK taK tahU yanG saYa sEnyUm sOraNg-sOraNg maCaM daH aNgaU aPabiLa aWaK "koMeN" kaT sTaTus saYa,biaRpowN hanYa iKoN smiLey kEw aPa kaT mUka bUku saYa.

aWaK taK tahU saYa saKiT hati pabiLa aDa oraNg laiN "komEN" aTaU "likE" sTaTus aWaK,aPa-aPa jew LaH kaT mUka bUkU awaK..

awaK taK tahU saYa tEriNgin saNgat nak "koMeN" n "Like" sTaTus aWaK tApi saYa taKowT aWaK taK baGi rEspoNs.

aWaK taK tahU saYa daH taK bOley naK mENghadap mUka aWaK tEruS sEbaB saYa saNgat maLu.

aWaK taK taHU yanG saYa dEriTa aPabiLa dApaT taHu aWaK rUpaNya sUka paDa oRaNg LaiN...

aWaK taK tahU yanG saYa saNgaT riNdU aKaN pErsaHaBataN kiTa,waLaUpOwN hanYa di aLaM maYa jEw,taNpa pErnaH bErSua mUka..

DaN saYa raSa, aWaK taKaN tahU sEhiNggaLaH saYa sENdiRi bErhaDapaN dENgan aWaK uNtUk cEritakaN sEgaLanya.

No comments:

Post a Comment